A Moto Guzzi V85 ikonikus és azonnal felismerhető stílusa tovább fejlődik, ezúttal egy modernebb
formában, miközben számos olyan részletet finomítanak, amelyek megőrzik az eredeti modell
autentikus báját.
A fényszóró és a műszerfal tartóit mostantól öntött alumíniumból készítik, az előző generáció
acélcső rácsszerkezete helyett, ami sportosabb és dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a felső
burkolatnak.
Az újonnan bevezetett hátsó kapaszkodó (amelyet a V85 Strada tartozékaként kínálnak) szintén
alumíniumból készült. Ez a kifinomult választás hozzájárul az utasok kényelmének és
ergonómiájának javításához.
Az üzemanyagtartály a V85-ös modellcsalád egyik meghatározó eleme, amelynek faragott formái
még robusztusabbnak és dinamikusabbnak tűnnek.
A kéthengeres motor új hengerfejfedeleket kapott, amelyek kialakítása kiemeli az egység
műszaki továbbfejlesztését.
A motor megfelel az új Euro 5+ károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és jelentős munkálatokon
esett át a teljesítmény növelése és a gázreakció - és ezáltal a nyomatékadatok - javítása
érdekében alacsony fordulatszámon.
Ezt a változó szelepvezérlés és a kopogásérzékelők bevezetésének köszönhetően sikerült elérni.
Az eredmény a megnövekedett csúcsnyomaték - 83 Nm @5,100rpm - és teljesítmény - 80 LE
@7,750rpm -, valamint a nagyobb vezetési élmény és a jobb gázreakció, amely nagyobb
rugalmasságot kínál alacsony fordulatszámon és magas sebességfokozatban.
A befecskendezés egyetlen 52 mm-es fojtószelep-testet használ, miközben a multimap Ride-by-
Wire gázkar vezérléssel, egy olyan megoldással, amely lehetővé teszi a fojtószelepnyitás pontos
szabályozását, nemcsak az általános hatékonyságot optimalizálja a sima, gazdag adagolás
érdekében, hanem az üzemanyag-fogyasztást is csökkenti.
Az aerodinamikai védelmet növeli az új, átdolgozott formájú, kézzel 5 pozícióban állítható
magasságú, összesen 70 mm-es tartományt kínáló szélvédő, amely 37%-os
légnyomáscsökkentést garantál a motorosra.
A motorosra nehezedő légnyomás csökkentését a most szélesebb és jobban védő kézvédőkkel is
sikerült elérni. Továbbá a tank elején található, újonnan szabadalmaztatott, pontosan a
gyújtózárral összehangolt fedél hatékonyan csökkenti a légáramlást a motoros mellkasa és álla
felé.
Az új V85-ös sorozat új, nagyobb, 5 hüvelykes TFT színes kijelzővel és a kormánykapcsolókkal
rendelkezik, amelyeket úgy terveztek át, hogy egyszerűbb és intuitívabb hozzáférést
biztosítsanak minden funkcióhoz.
A V85 TT és a V85 TT Travel modellekben a hátsó monoshock rugóelőfeszítés mostantól egy
kényelmes kézikerékkel állítható. Ez lehetővé teszi a motor beállításának gyors kiigazítását, ha
utassal vagy csomagokkal közlekedik.
Az elektronikai felszereltség is bővült, egy hattengelyes inerciális platform beépítésével (a V85
Strada modellhez tartozékként kapható), amely lehetővé teszi a Cornering ABS működését,
amely a fékerőt a dőlésszögnek megfelelően tudja modulálni, javítva ezzel a biztonságot.
Az összes elektronikus paraméter - MGCT kipörgésgátló, ABS és Ride-by-Wire gázreakció -
kalibrálása egyszerűen kezelhető a menetmódokon keresztül. A Road, Sport és Rain vezetési
módok a modellcsalád minden modelljénél alapfelszereltségnek számítanak. Ezen kívül létezik
egy speciális Off-Road üzemmód, amelyet kizárólag a V85 TT és a V85 TT Travel változatokhoz
terveztek, hogy kiemelje azok terepjáró képességeit.
A V85 TT Travel emellett a Riding Mode Custom (a V85 Strada és a V85 TT tartozéka), amely
lehetővé teszi az elektronikus vezérlési szintek teljes testreszabását, sőt, egy külön menü
segítségével egy további, személyre szabott üzemmód létrehozását is.
Moto Guzzi V85 TT
A Moto Guzzi V85 TT a "terepjáró", amely
a V85 eredeti szellemiségét testesíti meg,
rendkívül hangulatos megjelenésével és
stílusával, amely az 1980-as évek
hangulatát idézi, és azokat az enduro
motorokat, amelyeken a mindennapi
közlekedéstől a kalandos utazásokig
mindent meg lehetett tenni.
Szétnyitható küllős kerekekkel van
felszerelve, amelyeken 17" és 19" méretű
(150/70-17, illetve 110/80-19), csövek
nélküli formázott gumiabroncsok futnak,
olyan méretekben, amelyek még a
terepjárók rajongóit is kielégítik. Emellett
a motort új alumínium csúszásgátló lemez
védi, a markolatok pedig
továbbfejlesztett, még hatékonyabb
védelmet nyújtó kézvédőkkel
rendelkeznek.
A Moto Guzzi V85 TT kitűnik pirosra
festett vázával, amelyet a felidéző
kéttónusú Rosso Fuji és Grigio Tambora
fényezéssel kombinálnak. Még a hátsó lengéscsillapító rugója is piros, és egy kényelmes
gombbal könnyen beállítható az előfeszítés.
Az eladási ár nem tartalmazza a regisztrációs adó költségét! ( 180.000 Ft )
|